martes, 5 de junio de 2012

CLASES DE MÚSICA

Boas! como nunca puxemos ningunha imaxe de bailes e cancións que aprendemos na escola, decidín colgar este vídeo no cal están tan formais bailando esta peza que comeza cun agarrado. Eu penso que o fan moi ben. O que se escoita por riba da música son as miñas indicacións, molestan un pouco pero foi por non volver gravalo, jeje, non lle fagades moito caso ou empregádeas vós tamén para aprender os pasos e pedídelles que vos ensinen!
Xa lles expliquei que con estes pasos (polca saltado) poden bailar moitas cancións nas festas que se achegan.




9 comentarios:

mamá Emma e Raúl dijo...

A a avoa de Emma e Raúl chifloulle este video. Xa sabía que os seus netos eran uns "bailaretas", pero non se imaxinaba que fosen uns bailaríns tan profesionais, ja,ja.
Moi ben todos. Xa estades listos para lucirvos no San Xoán.23

Anónimo dijo...

Hola son Marité... teño que aprender eu ese baile, a miña nena Andrea xa se quedou ca letra da canción así que agora imos practicar o baile. Facédelo moi ben, noraboa.

Noa Caamaño dijo...

Moitas grazas Marité, fainos moita ilusión que a xente vexa o que facemos nos deixe comentarios para ler. Un saúdo!

madriña Emma dijo...

Moi ben pola miña afillada e os seus compis. Tades feitos uns bailaríns.

Anónimo dijo...

canto disfrutou ainara ese dia encantalle bailar

Noa Caamaño dijo...

Grazas madriña de Emma polo ánimo, Emma xa nos contou que escribiras xusto cando entrou na escola!

Noa Caamaño dijo...

Moitas grazas Begoña, seguro que mañá lle fai moitísima ilusión lelo na escola! ;-))

EMMA dijo...

gracias madriña eu e Laura tamen queremos ser cantantes

Laura e Ainara dijo...

MOITAS GRACIAS BEGOÑA POR DICIRNOS ESO.GRACIAS MAMI.